26 Kasım 2011 Cumartesi

Bilişim eğitimi alanların %80'i işi anında kapıyor

Türkiye'de bilişim sektöründeki açık giderek büyürken, teknoloji konusunda kapsamlı eğitimler veren Bilimer, ayda 5 bin öğrenci kapasitesiyle bilişim profesyonelleri yetiştiriyor

Bilişim alanındaki açık yüzbinleri bulurken, uzmanlar her işletmenin bilişim uzmanlarına ve eğitimli personele ihtiyaç olduğunu belirtiyorlar. Konuyla ilgili görüştüğümüz Bilimer Eğitim Satış Müdürü Özlem Postalcı, 2001 yılından bu yana hizmet veren firmanın İstanbul ve Ankara'daki merkezlerinde bugüne dek 1500'ün üzerinde kurumsal müşteriye ve 900 binden fazla kullanıcıya hizmet verdiğini belirtti. Ayda 5 bin kişiye eğitim verme kapasitesine sahip olan Bilimer'in eğitimleri arasında Adobe, Medyasoft, Microsoft, SAP gibi firmaların eğitimlerinin yanı sıra, uygulama geliştirme alanında da akademik düzeyde eğitimler bulunuyor.

YÜZDE 80'İ İŞ BULUYOR
Bugüne kadar bilişim eğitimi alanların yüzde 80'inin iş bulduğunu söyleyen Postalcı, kurumsal eğitim verdikleri firmaların bilişim uzmanları konusunda kendilerine danıştığını ekliyor. İki günde Office yazılımlarından birisini öğretebildiklerini belirten Postalcı, tüm Office yazılımlarında uzman olmak isteyenlerin ise bir ay eğitim almaları gerektiğini söylüyor. Ayrıca, iPhone, iPad ve Android cihazlar için uygulama yazmak isteyenlere özel eğitimleri de bulunduğunu kaydediyor. Öğrencilerin kredi kartıyla ya da bankadan eğitim kredisi alarak taksitle ödeyebileceği eğitimlerden Office, 500 TL'den, sınavla sertifika verilen eğitimler ise 2500 TL'den başlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder